Η χρόνιά 2021 έφυγε με την είδηση του κλεισίματος της θρυλικής πίστας Ebisu στην Ιαπωνία. Η πίστα που έχει δεχτεί τα πιο ανελέητα drifts παγκοσμίως, επλήγη ανεπανόρθωτα από τον σεισμό της Φουκουσίμα τον Φεβρουάριο του 2021. Τα 7,3 ρίχτερ του σεισμού, 10 χρόνια μετά τον φονικό σεισμό που συνέβη στην ίδια περιοχή, ήταν αρκετά για να καταστρέψουν τη διεθνούς φήμης πίστα.
Αυτή η εξέλιξη φέρνει εμάς, τους λάτρεις του drift, πιο κοντά στα ελληνικά δεδομένα, που κάθε άλλο παρά αμελητέα είναι. Έχουμε άξιους drifters που με το θέαμα που μας προσφέρουν, αναβιώνουν εικόνες από τη μακρινή μας Ιαπωνία.
Και όταν μιλάμε για άξιους drifters, δεν γίνεται να μην αναφερθούμε στον Θανάση Κοράκη, που με τους τροχούς του χαράσσει θεαματικές διαδρομές κάθε φορά. Είτε τον πετύχεις σε προπόνηση, είτε σε κανονικό αγώνα, τα skills του θα σε κάνουν να θέλεις να μπεις κι εσύ στην πίστα.
Ξεκλέβοντας λίγο χρόνο από τις προπονήσεις, ο Θανάσης Κοράκης μίλησε στο mixanokinisi.gr και μοιράστηκε λίγα από τα μυστικά του.

- Θανάση, πες μας πότε ξεκίνησες να ασχολείσαι με το drift;
Πάνε κιόλας 12 χρόνια! Απίστευτος ο αριθμός, όμως, όντως ξεκίνησα το 2010, χωρίς να έχω στον νου μου να ασχοληθώ επαγγελματικά με αυτό. Μέχρι τότε απλά ήξερα απλά ότι μου άρεσε η ταχύτητα και κάποια βασικά πράγματα το drifting. Το 2010, λοιπόν, ξεκίνησα με την BMW E30 3500CC, ένα όχημα που κράτησα για πολλά χρόνια. - Πότε ξεκίνησες να κάνεις αναβάσεις;
Σχεδόν τυχαία, ξεκίνησα για πλάκα το 2012, δύο χρόνια μετά την πρώτη μου επαφή με το drifting. Μαζί με τον αδερφό μου και όλη μας την παρέα, είπαμε να πάμε στον πρώτο αγώνα στο Λαύριο, εκείνη τη χρονιά. Από εκεί και μετά… κολλήσαμε! Μάλιστα, το 2018 ξεκίνησα να κάνω αναβάσεις με το Nissan Silvia s14. Εκπληκτικό εργαλείο στο είδος του. - Ποιος αναλαμβάνει να σου φτιάχνει τα αυτοκίνητα των αγώνων;
Εμπιστεύομαι την εμπειρία και τη δεξιοτεχνία του Γιάννη Σκάλα (Scalas Performance) στον Ασπρόπυργο. Και το BMW E30 3500CC, όπως και το Nissan Silvia s14, βρίσκονται κάθε φορά στα καλύτερα χέρια. - Γνωρίζουμε πολύ καλά πόσο κοστοβόρα είναι η προπόνηση αλλά και η συντήρηση των αυτοκινήτων. Ποιοι είναι οι χορηγοί που σε στηρίζουν;
Είναι πολύ σημαντικό που το ρωτάς αυτό γιατί χωρίς αυτούς η κατάσταση θα ήταν ακόμα πιο δύσκολη. “Scalas Performance”, SHELL – MTD στον Ασπρόπυργο και «Θεόφιλος Εξατμίσεις» είναι οι χορηγοί που στηρίζουν την πορεία μου στο drift. - Μίλησέ μας για το αυτοκίνητο με το οποίο αγωνίζεσαι σήμερα και τα χαρακτηριστικά του.
Αγωνίζομαι με το Nissan Silvia s14, με κινητήρα RB25DET, που φτάνει τα 520 άλογα. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι ειδικά εξοπλισμένο για πρωταθληματικούς αγώνες drift αλλά και αναβάσεων. - Πες μας λίγα λόγια για τις διακρίσεις σου. Έχεις μια πορεία τόσων χρόνων με κύπελλα, μετάλλια και συνεχίζεις ακάθεκτος.
Η αλήθεια είναι πως έχω μία αξιοπρεπή πορεία στο drifting κι έτσι θέλω να συνεχίσω. Όμως, όσα μετάλλια και κύπελλα κι αν κερδίσω, το μεγαλύτερο βραβείο για την προσπάθειά μου είναι ο άσβεστος ενθουσιασμός μου. Κάθε μέρα στην άσφαλτο, με το πόδι στο γκάζι, μοιάζει να είναι η πρώτη μου. Ο αρχικός μου ενθουσιασμός όχι απλά δεν έχει ξεθυμάνει. Ίσα ίσα που ολοένα και… φουντώνει. - Σε ποιο Racing club είσαι μέλος;
Ανήκω στη λέσχη Start Line, μια λέσχη – παιδί της ιστορικής Λέσχης ΠΑΛΑΣ του 1972, που καθόρισε τον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα μας. - Τι θα ήθελες να πεις στους αναγνώστες μας που σε γνωρίζουν και σε θαυμάζουν;
Θα ήθελα να τους παρακαλέσω για ένα πράγμα και μόνο. Να μην τρέχουν στους δρόμους. Πόσα τροχαία ακούμε καθημερινά στους δρόμους της Αθήνας και όχι μόνο; Τα περισσότερα -αν όχι όλα- θα είχαν αποφευχθεί αν δεν έτρεχαν οι οδηγοί με υπερβολική ταχύτητα. Προσοχή, λοιπόν, στους δρόμους. Για αυτό και το drift άλλωστε, έχει τις δικές του πίστες.


Προσθέστε ένα σχόλιο